23 Mart 2016 Çarşamba

Mozilla Çalışmalarım 1


Herkese merhaba, bir miktar harikalı haber ile geldim :)

Bir önceki yazımda Mozilla'nın bir ürünü olan Balrog üzerinde çalıştığımdan bahsetmiştim.

Balrog, "backend server" ve "admin ui" şeklinde 2 bölümden oluşuyor. Admin-ui kısmı Github'da Balrog projesinin bir alt modülü şeklinde duruyor.

Ben de birkaç gün önce arayüz ile ilgili olan hata kaydıyla ilgili çalıştım. Kısaca istenen , Balrog'a eklenen kuralların  ID bilgisinin de arayüzde görünmesiydi.




İstediklerini yapıp Github'dan PR yolladım. Birkaç dakika içinde PR'in kabul edilmesinin yanında balrog-ui deposuna yazma hakkı da verildi. Arkasından da Balrog proje geliştiricisi tarafından onaylanıp, mozillian oldum.

Bu da halaya davet fotoğrafı ^-^



Mozilla tarafında işlerin benim açımdan hızlı ilerlemesinin en büyük kaynağının, öncesinde LibreOffice ve Linux Kernel gibi uluslararası projelere katkıda bulunmuş olmam olduğunu düşünüyorum.

Daha güzel haberler vermek üzere, hoş kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder