12 Aralık 2013 Perşembe

INET-TR’13

Bu yıl 18.si düzenlenen Türkiye'de İnternet Konferansı,  9-11 Aralık tarihinde İstanbul Üniversitesi'nde gerçekleşti. Kendime kısa bir tatil ilan ettiğim için, etkinliğe Bolu'dan katıldım. 

Hava şartları ve İstanbul'un trafiği berbattı. Çomü'den katılanlarla Kongre Merkezi'nde buluştum. (+Necdet Yücel, +Ebru Akagunduz, +Esra Altintas+Berk Güreken, +Faruk Uzun, +Feyza Yavuz, +Ayşe Melike Yurtoğlu ve +yeliz taneroğlu )

Sabahki +Ebru Akagunduz ve Tülin İzer'in "Linux Çekirdeğine Nasıl Katkı Verilir?" sunumunu ne yazık ki kaçırdım. Ama buradan benim gibi izleyebilirsiniz :)  

Öğleden sonra +Çağdaş Direk'in "Müzik ve Medya Dünyası için Özgür Yazılımlar" sunumuna katıldım. Sunumda Teknolojik aletler geliştikçe ses kalitesindeki değişimin nasıl olduğundan, yazılımsal ve donanımsal olarak bu kaliteyi nasıl değiştirebileceğimizden, geliştirilen yazılımlardan ve özelliklerinden bahsedildi. Müzikle ilgilendiğimden benim için yararlı geçen bir sunumdu.

Bir de "Toplumsal Olaylar, Sosyal Medya ve Hukuk" paneline katıldım. 
Konuşmacılar: Ebru Baranseli(Moderatör), Başak Purut(Ekşi Sözlük), Hande Kuday,Efkan Bolaç, Gökhan Ahi(Bilgi Üniversitesi).  Toplumsal olaylar sırasında sosyal medya kullanımından, kullanıcıların yasal haklarından bahsedilen panel, soru-cevap şeklinde sona erdi. 

Elazığ'dan kalkıp gelen, twitterdan bildiğim +sümeyye Bazna ile burada tanıştık. Çok da memnun oldum:)

Etkinlikten sonra +Kaan Ozdincer de bize katıldı. Kadıköy'de otobüs saatine kadar bolca muhabbet etme fırsatımız oldu.

Yine çok eğlendiğim, 'iyi ki de gitmişim' dediğim bir etkinlik oldu :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder