30 Kasım 2013 Cumartesi

Özgür Web Teknoloji Günleri 2013

Geçtiğimiz hafta Yeditepe Üniversitesi'nde gerçekleşen 'Özgür Web Teknoloji Günleri' hakkında ben de birşeyler yazmak istedim.

Etkinliğe +Necdet Yücel ve +Ebru Akagunduz ile birlikte katıldık. ÇOMÜ'den daha çok öğrenci ile katılmak isterdik ama vize dönemi bitmemişti.

Bu sene etkinliğin genel konusu ölçeklenebilirlikti. Konuşmalar 3 salonda paralel olarak yapıldı. İlk gün birkaç sunum dinledim. Katılımcıların fazla olduğunu söyleyemeyeceğim.

Etkinliğin ikinci günü Ebru ile birlikte konuşma yaptık. Ebru, Yakından Eğitim'de geliştirdiği Couchbase Nagios eklentisinden bahsetti. Ben de staj dönemimde +Kaan Ozdincer ile üzerinde çalıştığımız Haproxy kitaplığından ve web uygulamasından bahsettim. 

İlk kez bir topluluk karşısına çıkıp birşeyler anlattım. İtiraf etmeliyim ki dışarıdan göründüğü kadar kolay değilmiş. Ne kadar heyecanlansam da benim için çok güzel bir deneyim oldu. Sonraki konuşmalarımda bu kadar heyecanlanmam sanırım :)

Etkinlikten sonra mezunlarla bolca zaman geçirdik. Benim için hem faydalı hem de çok eğlenceliydi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder